Legislativa živnosti

    Jste si jistá, že znáte nerychlejší možný způsob, jak se vypořádat s administrativou živnosti?

Já ANO!

Pomohu vám při zakládání živnosti i změnách živnosti. Nastavíme základní dokumenty, smlouvy i směrnice.

Komunikace s institucemi, zákonné předpisy, druhy spolupráce a smlouvy - tak to je ochutnávka toho, co s klientkami během vzájemné spolupráce probíráme

Uvažujete o podnikání a děsí vás množství informací, ve kterých se doslova topíte? Nebo jste již s podnikáním začala, ale nejste si jistá, zda máte v pořádku všechny papíry? A co dalšího ještě asi potřebujete mít? Každý den se v hlavě vynořují nové otázky a vy kvůli googlení odpovědí nezvládáte rozvíjet to, kvůli čemu to vše děláte - svůj podnikatelský záměr.

Rozumím vám! Sama jsem si tyto a další podobné pocity v začátcích svého podnikání prošla také. Ráda bych tenkrát našla někoho, s kým bych mohla jednotlivé kapitoly probrat. Byla jsem sama. Vy ale sama být nemusíte!

Tato pomoc je pro vás pokud:

  • si chcete založit živnostenské oprávnění
    Uvažujete o podnikání, ale obáváte se množství papírů, které musíte vyplnit pro Živnostenský úřad?
  • si nejste jistá, na jaké úřady se přihlásit
    Hledáte informace, kam, kdy a jak se jako začínající podnikatelka přihlásit? Je to finanční úřad, správu sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovnu a kdo ví, co ještě.
  • váháte mezi živností a s.r.o.
    Nevíte, zda je pro vás výhodnější, založit si živnost nebo rovnou s.r.o. a všeobecná doporučení na vás nefungují?
  • potřebujete základní dokumenty a formuláře
    Hledáte jednoduchou smlouvu o spolupráci, objednávku, fakturu nebo interní směrnici na míru vašemu podnikání?
  • váháte mezi zaměstnanci nebo spolupracovníky
    Pro podnikatelkou administrativu vám nezbývá čas na vlastní podnikání? Nebo vás papíry doslova děsí a každá faktura vám zabere hromadu času?
  • vám přišla výzva z úřadu
    Máte se dostavit na živnostenský nebo finanční úřad a nevíte, co jim tam budete říkat?

Nebuďte už na všechno sama a podělte se o své starosti. Ve dvou je vše jednodušší.

Napište mi a domluvíme strategii šitou přímo na míru vašeho podnikání.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Cena konzultací a mentoringu

Jednorázová konzultace (60 minut)
850 Kč
Balíček 3 konzultací (3 x 60 minut)
2 250 Kč
Dlouhodobý mentoring od 5 hodin výše
hodinová sazba dle počtu objednaných hodin
750 Kč

Uvedené ceny jsou konečné. Nejsem plátce DPH.

Poprvé se sejdeme vždy na jednorázovou konzultaci, která trvá 60 minut a stojí 850 Kč. Teprve po úvodní konzultaci je možné zakoupit balíček 3 a více hodin. V ceně konzultace už je zahrnutý i můj čas na přípravu.

Cena platí při platbě celé částky předem. Jednorázovou konzultaci si prosím vyčerpejte do 30 dnů od objednání, balíček 3 konzultací do 3 měsíců a balíček 5 konzultací do 6 měsíců, jinak zbylé hodiny propadají.   

Vlastní zkušenosti s podnikatelskou legislativou

V roce 2000 jsem začala podnikat v oblasti osobního poradenství a služeb. Kromě osobního poradenství bylo hlavní náplní mé činnosti účetní a daňové poradenství.

V roce 2008 jsem si jako svou hlavní činnost vybrala právě účetní a daňové poradenství se zaměřením na drobné podnikatele. Ukončila jsem zaměstnanecký poměr, který mi nedovoloval vlastní účetní praxi a naplno rozjela svou první účetní kancelář.

Stále víc mě při práci oslovovalo vzdělávání, takže jako další logický krok bylo mé zaměření na lektorskou činnost v podnikatelském oboru. Na své vzdělávací projekty jsem dokonce získala několik akreditací Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.

V roce 2010 jsem s kamarádkou založila své první s.r.o. Kamarádka do firmy přinesla myšlenku služeb pro domácnost a já vzdělávání v oblasti účetnictví, ekonomie a podnikání.

V roce 2013 jsme se názorově rozdělily a já založila svou vlastní s.r.o. YesOwl Consulting. Od té doby pořádám vlastní kurzy z oblasti účetnictví, ekonomie a podnikání, které od roku 2022 převádím i do on-line prostředí.

Co v této oblasti umím?

  • sestavit jednoduché dokumenty, formuláře a směrnice
    Pomohu vám zorientovat se nejen na mapě při hledání cesty k nejbližšímu úřadu, ale i s vyplňováním všech potřebných dokumentů. 
  • orientovat se v povinnostech podnikatelů vůči institucím
    Možná zatím netušíte, jaké instituce máte o svém rozhodnutí, stát se podnikatelkou, informovat. Projdeme to pěkně spolu a pomalu. Určitě to bude ve dvou jednodušší.
  • prakticky poradit při změnách podnikatelských záměrů
    Víte, jaké dokumenty byste měli mít v ruce, když potřebujete rozšířit, změnit nebo zrušit živnost a vaše podnikání už běží? I na tuto oblast se společně zaměříme.

Pojďme společen posunout vaše podnikání k úspěchu

Napište mi a já se s vámi brzy spojím, abychom doladily detaily vašeho postupu. Pokud je to pro vás příjemnější, můžeme si zavolat přes videohovor, abyste mě poznaly osobně a mohly se snáze rozhodnout pro další postup spolupráce.

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů

Má praxe v číslech

0
zahájení vlastního podnikání
0
první založené s.r.o.
0
průměrný počet klientů ročně

Kam chcete pokračovat dál?

Zajímá vás, v jaké další oblasti spolu můžeme pracovat na vašem podnikání? Zatím, co bude probíhat proces schvalování vaší živnosti na úřadech, zaměříme se na cenotvorbu a další ekonomické nástroje.

Samozřejmě nemusíte pokračovat ekonomií. Vyberte si oblast, která vás volá a potřebujete ji k dostažení co nejlpších výsledků hned teď.

Klientky často kombinují postup svého podnikání s mentoringem, který podporuje a tříbí jejich osobní rozvoj směrem k samostatnému a úspěšnému podnikání.

Potřebujete se ještě jednou se podívat na kompletní nabídku mých služeb pro začínající podnikatelky?

Stačí stisknout tlačítko níže.